wat doe ik fout

wat doe ik fout
shirley op: 03-11-2011 20:02

Wat doe ik fout??? Ik heb geen idee hoor, maar als ik een kaart (maakt niet uit welke) aan klik om te openen, kom ik weer bij de home pagina???? Vorige week nog flink geoefent met Europa en toen had ik nergens problemen mee.

Groetjes Shirley

wat doe ik fout
david op: 03-11-2011 20:02

Hoi,

Er zijn meer mensen die hier last van hebben. Probeer eerst eens om in te loggen. Als het probleem dan nog steeds bestaat laat dan nog een berichtje achter.

Ondertussen probeer ik uit te vinden wat er mis gaat.

groeten,

David

[edit]

Oeps, je was natuurlijk al ingelogd, anders kon je je berichtje niet plaatsen. Dom van mij. Maar ik heb ondertussen wel iets aangepast. Ik hoop dat het nu beter gaat.

Wil je het me even laten weten als je nog steeds problemen hebt?

wat doe ik fout
shirley op: 03-11-2011 20:02

Hoi David,

nou ik heb opnieuw weer ingelogd, maar hij geeft nog steeds niet de kaart. Hij geeft aan dat de kaart wordt geladen en vervolgens kom ik weer op de home page???

groetjes Shirley.

wat doe ik fout
david op: 03-11-2011 20:02

Hoi Shirley,

Vervelend dat het nog steeds niet lukt.

Wat je misschien even kan proberen is om de cache van je browser te legen en het dan nog een keer proberen. Als je niet weet hoe dat gaat moet je even doorgeven welke browser je gebruikt dan kan ik het uitleggen.

succes,

David

wat doe ik fout
shirley op: 03-11-2011 20:02

Heb ik ook geprobeerd, maar geen resultaat. Misschien toch niet goed gedaan??

Ik gebruik google chroom,

gr shirley.

wat doe ik fout
david op: 03-11-2011 20:02

Staan je Chrome instellingen het gebruik van Cookies toe? Voor topomania moeten cookies toegestaan worden.

(kijk bij: opties - geavanceerde opties - instellingen voor inhoud - cookie instellingen)

Zo ja, kan je dan de cookies van topomania verwijderen en nog een keer proberen?

(cookies verwijderen: opties - geavanceerde opties - instellingen voor inhoud - cookies en andere sitegegevens weergeven, zoeken op topomania.net, en de gevonden items verwijderen)

hoop dat het lukt,

David