site werkt niet goed

site werkt niet goed
evavdvoorn op: 11-10-2011 17:34

Wat een kut site.

Ik wil natuurlijk oefenen anders had ik natuurlijk nooit een account aangemaakt maar dan moet je om te kunnen oefenen op de 'start knop' klikken maar ik kan niet eens scrollen dus niet eens op die verrekte startk knop klikken!

site werkt niet goed
david op: 11-10-2011 17:34

Hallo evavdvoorn,

Als ik het goed begrijp zie je de startknop in het spel niet. Dit kan komen omdat het beeldscherm dat je gebruikt te klein is, of de resolutie van je beeldscherm te laag is. Wat voor een beeldscherm gebruik jij?

Wat je ook kan proberen is om het scherm fullscreen te maken, druk op de toets F11 of kies uit het menu Beeld - Volledig Scherm.

Succes

site werkt niet goed
Rick Baaijens op: 11-10-2011 17:34

Hallo Eva , 

Wat jammer dat jij zulke woorden hier gebruikt op het forum ! Ik vind het erg onbeleefd !! Zeker tegen David , die dit allemaal uit goede wil en in zijn vrije tijd allemaal doet, gewoon omdat hij kinderen wil helpen met oefenen ! Als je iets wilt vragen of weten kun je het op een normale manier doen en dan doet David ook zijn best om jou te helpen. Trouwens ..volgende keer voordat je zulke dingen roept kun je beter kijken of het niet aan je eigen computer ligt of dat je zelf misschien iets verkeerd doet ? Petje af voor David dat-ie je nog gewoon antwoordt ook, zonder dat-ie  ook maar iets zegt van de toon waarop jij je vraag bracht.

Colette Baaijens