Idee voor extra functie.

Idee voor extra functie.
Arno Kalkman op: 14-09-2011 14:40

Hallo,

Allereerst wil ik zeggen dat ik de topomania software erg goed gemaakt vind. Door de verschillende oefenmogelijkheden voelt het leren van nieuwe kaarten heel gemakkelijk. Echter, wat ik zelf heb gemerkt bij het aanwijsspel is dat het beduidend gemakkelijker wordt wanneer je eenmaal een aantal landen aangewezen hebt. Het aanwijzen van de eerste paar landen (ongeacht welk land het is) vind ik het moeilijkste omdat alles dan nog open is.

Wellicht is het een goed idee om een optie toe te voegen waarmee je uit kunt zetten dat landen die je al aan hebt geklikt zichtbaar blijven. Dus dat er een land gevraagd word, je op de kaart klikt, er verschijnt of je het goed hebt of niet, en dat het aangeklikte land vervolgens weer grijs wordt. Zo weet je niet welke landen je al gehad hebt waardoor het spel dus iets moeilijker wordt. Wellicht kan een soortgelijke optie ook aan de andere oefenmogelijkheden toegevoegd worden.

Groet, Arno

Idee voor extra functie.
david op: 14-09-2011 14:40

Hallo Arno,

Bedankt voor je bericht. Je hebt gelijk, hoe meer landen je gedaan hebt, hoe makkelijker het wordt. Ik zet je voorstel op het lijstje. Bedankt voor de tip.

groeten,

David