Landen èn hoofdsteden van heel Europa

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
Rick Baaijens op: 13-09-2011 21:28

Hallo !

Allereerst mijn complimenten voor de site !! Wat ontzettend leuk gedaan !! Leerzaam maar bovendien ook erg leuk gemaakt voor de kinderen , zodat ze spelenderwijs èn met plezier topografie leren! 

Ik heb wel een vraag, mijn zoon moet nu de landen van Europa leren , maar straks ook de landen èn de hoofdsteden van Europa. Ik zie dat er geen kaart is van alle landen met hoofdsteden in èèn kaart samengevat. Het zijn allemaal stukken van landen van Europa met hoofdsteden (Noord-Europa, Zuid-Europa enz ).

Kan er ook èèn kaart gemaakt worden die alle landen van Europa met alle hoofdsteden pakt ?

Alvast bedankt !!  Met vriendelijke groet, Colette

 

 

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
david op: 13-09-2011 21:28

Hallo Colette,

Bedankt voor de complimenten, leuk om te horen!
Ik zet je kaartwens op mijn lijstje, hopelijk is ie op tijd klaar.

groeten,

David

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
juf Inge op: 13-09-2011 21:28

Hey, ik had precies dezelfde vraag! Ik gebruik de kaarten heel graag voor in de klas, echt super gedaan, bedankt!

Wacht met spanning op de kaart met landen én hoofdsteden.

Groet,
Inge

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
david op: 13-09-2011 21:28

Hoi Juf Inge,

Ik ga dit weekend ermee aan de slag. Als ie klaar is laat ik het hier even weten.

groeten,

David

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
david op: 13-09-2011 21:28

De kaart 'Landen van Europa' is uitgebreid met hoofdsteden. Het is wel een gepriegel op sommige delen van de kaart dus een grote monitor is aan te raden.

Succes,

David

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
juf Inge op: 13-09-2011 21:28

Geweldig! Ik heb nu problemen met het spelen van mijn zelfgemaakte kaart, ga nog even puzzelen.

 

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
juf Inge op: 13-09-2011 21:28

Ben nog steeds aan het puzzelen, maar ik kom er niet uit. Ik heb voor het weekend een kaart gewijzigd, maar kan de kaart nu niet meer vinden en spelen. Ik had diverse landen weggelaten, die er nu steeds weer bij staan. Hoe kom ik weer bij mijn eigen kaart?

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
david op: 13-09-2011 21:28

Je instellingen zouden er nog steeds moeten zijn (de naam van de Europa kaart is gewijzigd, maar dat heeft geen invloed op je bewaarde instellingen).

Misschien overbodig om te zeggen, maar om je eigen instellingen terug te krijgen moet je ingelogd zijn en het kaart niveau op 'Eigen Instelling' zetten.

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
juf Inge op: 13-09-2011 21:28

Ja, dat snap ik. Toch lukte het gisteren niet! Vandaag krijg ik de kaart er wel voor, maar als ik 'm wil spelen, staan er plotseling alle hoofdsteden bij. Nergens kan ik die wegkrijgen. Ik heb het idee dat er iets niet klopt...

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
david op: 13-09-2011 21:28

Dat komt omdat de kaart is uitgebreid met de hoofdsteden. Het eigen instelling niveau is een optelsom van alle niveaus, dus alle kaartelementen. Vervolgens kan je in de lijst aangeven welke landen en plaatsen je niet wilt gebruiken. Je moet dus alsnog de hoofdsteden uitzetten.

Landen èn hoofdsteden van heel Europa
juf Inge op: 13-09-2011 21:28

Heb 'm helemaal door! Geweldige site hoor! Bedankt.