klikken op kleine landjes lukt niet

klikken op kleine landjes lukt niet
Zoe op: 29-08-2011 20:56

Nieuwe versie ziet er leuk uit, maar ik merkte al snel dat op de Europa kaart het heel lastig is om landen als Andorra, Vaticaanstad en Liechtenstein aan te klikken. Na een aantal keer proberen heb ik het opgegeven en ben met Afrika aan de slag gegaan. Daar hetzelfde probleem, vooral met de eilanden. Jammer! Is er een manier om dit probleem te verhelpen? Anders maar weer met de oude versie aan de slag, daarbij had ik dit probleem alleen met Singapore.

 

klikken op kleine landjes lukt niet
david op: 29-08-2011 20:56

Hallo Zoe,

Er is inderdaad een probleem met de kleine landen. Sommigen hebben nog geen kader waar je op kan klikken. Bovendien gaat het klikken op kleine landen die wel een kader hebben in het aanwijsspel nog niet goed.

Dat laatse wordt deze week opgelost. Verder worden de kaarten nog een keer voorzien van kaders voor die kleine landen.

groeten,

David

klikken op kleine landjes lukt niet
david op: 29-08-2011 20:56

Klikken op kleine landen met een kader gaat nu weer goed. Er moeten nog wel kaders worden toegevoegd voor overige kleine landen. Dat komt binnenkort.

Bedankt voor het melden.

klikken op kleine landjes lukt niet
GertBorreman op: 29-08-2011 20:56

Ik heb hetzelfde probleem. Kleine landjes, hoofdsteden, reageren niet altijd op een klik en het is wel frustrerend als de hint dan hetzelfde land aanduidt als datgene waar je zelf al 20 keer op geklikt hebt. Voor de rest vind ik het een fantastisch programma, maar tot dit probleem wordt opgelost ga ik me toch beperken tot de multiple choice-spelletjes, denk ik. Please help us out.

 

 

klikken op kleine landjes lukt niet
david op: 29-08-2011 20:56

Ja, er wordt aan gewerkt. Het helpt als je aangeeft bij welke kaarten/landen je dit probleem hebt. Het zou trouwens niet moeten voorkomen bij hoofdsteden/steden. Kan je aangeven waar het bij steden fout gaat?

Alvast bedankt,

David

klikken op kleine landjes lukt niet
david op: 29-08-2011 20:56

Kaders op de kaart "Landen van Europa" zijn toegevoegd voor:

Vaticaanstad
Monaco
Andorra
Liechtenstein
San Marino
Malta

Luxemburg is een twijfelgeval, volgens mij is het daar niet nodig.

Ik hoor het graag als er nog meer problemen zijn.

klikken op kleine landjes lukt niet
gaffie op: 29-08-2011 20:56

als je iets langer de tijd neemt lukt het wel

dat ging bij mij ook

gaffie

(bezoeker)