Nummering werkblad/toets

Nummering werkblad/toets
WendyVoss op: 22-09-2021 8:04

Hallo,

Ik gebruik met veel plezier de website topomania voor het maken van de papieren werkbladen voor de kinderen om te leren en de papieren toets om te maken.
In mijn herinnering waren vorig jaar de nummers/romeinse cijfers van de gevraagd onderdelen op het werkblad en in een toets anders (werd het gehusseld), maar nu niet meer.

Is het mogelijk dit aan te passen? Ik zou graag op de toets de nummers/romeinse cijfers husselen t.o.v. het meegegeven en door de leerlingen geoefende werkblad.

Nummering werkblad/toets
david op: 22-09-2021 20:16

Bedankt voor je bericht.

De volgorde van vragen in de toets hoort gewoon nog steeds gehusseld te worden. Als dit niet zo is bij jullie dan hoor ik het graag. De volgorde op het werkblad is nu inderdaad steeds hetzelfde. Ik zet je verzoek op de lijst voor de eerstvolgende versie. Het is momenteel nog niet bekend wanneer die versie beschikbaar is.

Nummering werkblad/toets
WendyVoss op: 23-09-2021 6:28

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik denk dat ik intussen zelf ook een oplossing heb gevonden.
Ik gebruik altijd een werkblad om als toets af te nemen. Doordat het werkblad dat ze moesten leren exact dezelfde plaatsen (in dit geval provincies) bevat, wordt dit niet gehusseld. Wanneer er enkele of meerdere plaatsen (provincies) verwijderd worden, wordt er wel gehusseld.