Toevoegen diverse plaatsen en gebieden
Toevoegen diverse plaatsen en gebiedenBloem2011 op: 12-09-2022 13:53Goedemiddag, We moeten voor komende toets bijzondere plaatsen/rivieren/gebieden leren, die ik niet kan vinden in Topomania: Yalong Jiang (China) Pampas (Peru) Fakfak (Indonesië) Ochotsk (Rusland) Hadramawt (Jemen) Bigi Poika (Suriname) Jyväskylä (Finland) Lagos (Portugal) Emalahleni (Zuid-Afrika) Kabalebo (Suriname) Turgai (Kazachstan) Naab (Duitsland) Dzjoengarije (China) Anticosti (Canada) Zuid Georgia en de Zuidelijke Sandwicheilanden Ik hoop dat u (er een aantal) kunt toevoegen. Alvast bedankt! |
Toevoegen diverse plaatsen en gebiedendavid op: 12-09-2022 15:40Ze kunnen toegevoegd worden, maar ik weet niet of het op tijd zal zijn voor de toets. Voor wanneer is dit uiterlijk nodig? |
Toevoegen diverse plaatsen en gebiedenBloem2011 op: 12-09-2022 17:20Hallo, Mijn topotoets is donderdag al! Ik hoop dat jullie het voor dan kunnen toevoegen. ik ben al aan het leren met de plaatsen die jullie wel hebben. |
Toevoegen diverse plaatsen en gebiedendavid op: 12-09-2022 18:26Heel vervelend, maar dat gaat niet lukken, sorry! |