Sync met iPad

Sync met iPad
fschaafsma op: 24-02-2019 10:14

Hallo,

Ik heb een eerder door mij gemaakte kaart (Gelderland) aangepast en opgelsagen. Op PC/Laptop ziet alles er prima uit maar op de iPad komen de wijzigingen na verversen niet door. Wel zie ik bijvoorbeeld een aangepaste naam na verversen op de iPad verschijnen.

Ik heb inmiddels op de iPad mijn eigen pagina verwijderd, uitgelogd, weer ingelogd, en de pagina toegevoegd. Dit maakte niet uit want de oude kaart is nog steeds actief.

Is dit een bekend issue of doe ik wat verkeerd?

Groet,

Frederik

Sync met iPad
david op: 24-02-2019 10:14

Nee, dit zou niet moeten voorkomen. Als je een van de wijzigingen ziet maar andere niet wil ik je vragen om op de computer te controleren dat de wijzigingen echt bewaard zijn. Laat het me weten.

Sync met iPad
fschaafsma op: 24-02-2019 10:14

Hallo David, Als ik de kaart op de kaart bekijk/muteer/print dan zitten de wijzigingen er wel bij. Groet, Frederik

Sync met iPad
fschaafsma op: 24-02-2019 10:14

Waarbij de 2de keer kaart “pc of laptop” moet zijn :-)

Sync met iPad
fschaafsma op: 24-02-2019 10:14

Beste David,

Na verwijderen en opnieuw installeren van de app werkt alles weer. 

Groet,

Frederik

Sync met iPad
david op: 24-02-2019 10:14

Beste Frederik,

Blij dat het werkt! Ik realiseer me nu dat ik je een belangrijke aanwijzing heb onthouden, dus alsnog voor de volgende keer:

Als  je de kaart in de app hebt geopend en je ziet dat de wijzigingen niet zichtbaar zijn dan kies je uit het menu "Kaart opnieuw ophalen"

Dit is de manier om de kaart in de app te verversen (anders zal de app een oude opgeslagen versie van de kaart gebruiken). 

Sorry voor het verlate advies, maar hopelijk heb je er in de toekomst wat aan.

David

Sync met iPad
fschaafsma op: 24-02-2019 10:14

Beste David,

Top, goed te weten die had ik nog niet eerder opgemerkt!

Dank,

Frederik