Kaarten Maken - Ontbrekende Gebieden

Kaarten Maken - Ontbrekende Gebieden
Max Bakt Brood op: 14-02-2018 16:22

Hoi allemaal,

Ik ben druk bezig met een kaart van de VS en Mexico. Deze is bruikbaar voor Havo 4 leerilingen met methode BuiteNLand, maar er ontbreken nog een aantal items die ik niet kan toevoegen:

 

WATEREN: Yellowstone, Lake Huron, Lake Ontario, Snake River, Lake Erie, Sacramento, Platte, Colorado, Arkansas, Tennessee, Red River, Golf van California

GEBERGTEN: Coast Ranges (Kustgebergte), Coloradoplateau, Oostelijke Sierra Madre, Zuidelijke Sierra Madre

 

Zouden dezen misschien ook toegevoegd kunnen worden? Alvast heel erg bedankt! Het is topsoftware!!

Met vriendelijke groet,

Max Bakt Brood

Kaarten Maken - Ontbrekende Gebieden
david op: 14-02-2018 16:22

Beste Max Bakt Brood,

Veel van de items die je vraagt staan al in de database en moeten beschikbaar zijn. Even een paar tips voor het zoeken:

- Als je een item niet kan vinden bij het zoeken kan het ook zijn dat het al op de kaart staat, maar nog niet actief is, controleer dit in de lijst met items op de kaart

- Soms kan je een item niet vinden omdat de zoekfunctie erg specifiek is. Controleer adhv de Wikipedia of je de juiste spellen gebruikt

- Graag alleen items aanvragen die echt niet in de database staan, anders ben ik te veel tijd kwijt met het controleren

Mvg,

David