Kaart niet naar de app

Kaart niet naar de app
Eefske001 op: 21-03-2017 20:51

Hallo,

Ik krijg mijn zelfgemaakte kaart niet van laptop naar de app op de Ipad. Terwijl dit de vorige keer wel gelukt is. Wat doe ik niet goed?

Groetjes,

Eva. 

Kaart niet naar de app
david op: 21-03-2017 20:51

Je krijgt een kaart op de iPad te zien als je de "Mijn TopoMania" naam hebt toegevoegd in het menu van de app.

Daarnaast moet je rekening houden met het volgende:

  • De kaart moet openbaar zijn, of je moet in de app ingelogd zijn met je topomania account
  • Als je een kaart hebt toegevoegd moet je de lijst met kaarten opnieuw ophalen om de niewe kaart te zien te krijgen (menu -> kaartenlijst verversen)

Ik hoop dat het nu wel lukt!

Kaart niet naar de app
Eefske001 op: 21-03-2017 20:51

Helaas... al dit alles heb ik keurig netjes gedaan. Zonder resultaat. 

Kaart niet naar de app
Eefske001 op: 21-03-2017 20:51

Met een sluwe omweg, kan ik nu toch een kaart bekijken, al blijft mn TopoMania pagina leeg.

Maar als ik op de Ipad een webbrowser open, daar www.topomania.net intyp, inlog en mn kaart opvraag, dan vraagt de Ipad of ik de kaart wil openen met de app. Van DAARUIT kan ik de kaart opslaan als favoriet en als opgeslagen kaart. 

Maar op de manier zoals hier in de gebruiksaanwijzing omschreven staat, wil dit zeker niet. Nogmaals gezegd, mijn TopoMania pagina blijft leeg. 

 

Kaart niet naar de app
Eefske001 op: 21-03-2017 20:51

Met een sluwe omweg, kan ik nu toch een kaart bekijken, al blijft mn TopoMania pagina leeg.

Maar als ik op de Ipad een webbrowser open, daar www.topomania.net intyp, inlog en mn kaart opvraag, dan vraagt de Ipad of ik de kaart wil openen met de app. Van DAARUIT kan ik de kaart opslaan als favoriet en als opgeslagen kaart. 

Maar op de manier zoals hier in de gebruiksaanwijzing omschreven staat, wil dit zeker niet. Nogmaals gezegd, mijn TopoMania pagina blijft leeg. 

 

Kaart niet naar de app
david op: 21-03-2017 20:51

Als je even kan aangeven om welke "Mijn Topomania" pagina het gaat (de naam graag) en welke kaart, dan kan ik kijken wat er fout gaat.

Kaart niet naar de app
david op: 21-03-2017 20:51

Ik heb je pagina gevonden en als test toegevoegd in de app. Ik krijg allebei je kaarten te zien en ik kan ze ook laden (Nederland plaatsen en gebieden en Een kijkje onder de grond002).

Beide kaarten worden netjes in de app getoond en geopend.