Kaart niet volledig in beeld

Kaart niet volledig in beeld
Koen Alkmaar op: 21-11-2016 20:44

Ik krijg de kaart niet volledig in beeld, niet op de iPad en ook niet op een laptop. Schuiven of inzoomen lukt ook niet waardoor er een groot deel van de kaart niet zichtbaar is en het programma dus niet te gebruiken is. Het betreft hier overigens een zelf bewerkte kaart van Nederland. Is hier een oplossing voor? Zo niet, krijg ik dan mijn geld van de app terug?

Kaart niet volledig in beeld
david op: 21-11-2016 20:44

Je kan binnen 14 dagen na aankoop van een app je geld terugvragen. Dat kan via iTunes of een speciale website van Apple. In dit artikel staat dat uitgebreider beschreven: http://www.iculture.nl/tips/geld-terugvragen-voor-een-gekochte-iphone-applicatie/

Als je een kaart niet volledig in beeld krijgt dan heeft dat te maken met het zoomkader dat niet juist is ingesteld. Je kan van elke kaart precies aangeven welk deel altijd in beeld moet komen. Dan doe je door in de editor op de knop met het vergrootglas te klikken en vervolgens het zoomkader in te stellen. Bewaar daarna de kaart en vraag hem opnieuw op in de app of op de computer.

Deze informatie, en meer over het maken van kaarten staat ook beschreven in de Handleiding kaarten maken.

Ik hoop dat je er zo uit komt. 

Mvg,

David