oefendeel
oefendeelhcoster62 op: 15-11-2016 12:281 Oefendeel verschijnt niet in beeld, dus kun je hem niet naar de juiste plaats slepen. Wat doe ik hieraan? |
oefendeeldavid op: 15-11-2016 12:28Als je de kaart zelf gemaakt hebt dan moet je het onderdeel binnen het zogenaamde zoomkader van de kaart plaatsen, of het zoomkader vergroten zodat het onderdeel er binnen valt. Het zoomkader krijg je te zien door in de knoppenbalk rechtsbovenin op het icon met het vergrootglas te klikken. Als je de kaart niet zelf hebt gemaakt moet je de maker hiervan op de hoogte stellen, of aan mij even doorgeven om welke kaart het gaat en om welk onderdeel het gaat. Mvg, David |
oefendeelhcoster62 op: 15-11-2016 12:28Ik heb de kaart zelf gemaakt. De Adriatische zee pakt hij niet bij het eerste spelletje. Ik heb het zoekgebied enorm uitgebreid, toch nog geen resultaat.Wat nu? Gr. Hennie |
oefendeelhcoster62 op: 15-11-2016 12:28De kaart is van mij. Europa landen en hoofdsteden. Inloggegevens: hcos@mytylschooldebrug.nl ww: -------- |
oefendeelhcoster62 op: 15-11-2016 12:28Ik heb de kaart zelf gemaakt. De Adriatische zee pakt hij niet bij het eerste spelletje. Ik heb het zoekgebied enorm uitgebreid, toch nog geen resultaat.Wat nu? Kaart heet Europa landen en hoofdsteden inloggeg. groepgroen: hcos@mytylschooldebrug.nl ------- Gr. Hennie |
oefendeeldavid op: 15-11-2016 12:28Het probleem is denk ik dat je de zee als vorm hebt toegevoegd. Je kan voor zeeën beter het punt gebruiken. Ik heb de kaart voor je aangepast. |