waarom geen antwoord op mijn vraag

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

Waarom geen antwoord op mijn vraag om 2 plaatsen toe te voegen? Heb ik iets verkeerds gedaan?

 

waarom geen antwoord op mijn vraag
david op: 11-04-2015 16:12

Ik zie dat je twee berichten hiervoor gepost hebt met in het onderwerp "Oost Europa toevoegen Erevan" en in het andere bericht staat in het onderwerp "Azerbeidzjan". 

Voortaan kan je beter ook een berichtje erbij doen met wat de bedoeling is, dat is duidelijker.

Verder zit Azerbeidzjan al in de database (alle landen van de wereld zitten in de database).

Erevan is niet bekend. Misschien bedoel je Jerevan? Ook Jerevan zit al in de database (alle hoofdsteden van de wereld zitten in de database).

Mvg,

David

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

Hoi het gaat echt om Erevan is een plaatsnaam. Azerbeidzjan inmiddels gevonden, bedankt!!

 

waarom geen antwoord op mijn vraag
david op: 11-04-2015 16:12

Ik begrijp nu de verwarring. Volgens de Bosatlas is  Erevan een andere spelwijze voor Jerevan. Er wordt dus Jerevan, de hoofdstad van Armenië bedoeld. 

Als je echt de spelling Erevan wilt gebruiken dan kan je Jerevan toevoegen en in de editor het label wijzigen in Erevan.

succes,

David

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

thnx!!

 

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

Nu nog uitzoeken hoe ik dit voor elkaar ga krijgen! Ben ook zo A technisch

 

waarom geen antwoord op mijn vraag
david op: 11-04-2015 16:12

Het is niet moeilijk hoor. In de editor zie je in de kolom links de naam staan van het onderdeel. Wijzig dit gewoon in Erevan en sla de kaart op. Dat is alles.

Succes!

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

zie dan alleen de optie verwijderen hierin staan, ik zit verkeerd waarschijnlijk....

waarom geen antwoord op mijn vraag
david op: 11-04-2015 16:12

Zo:
  1. Klik in de lijst met onderdelen op "Plaatsen"
  2. Selecteer Jerevan
  3. Wijzig bij de eigenschappen de naam

waarom geen antwoord op mijn vraag
tesseplekke op: 11-04-2015 16:12

de plaats is gelukt om te veranderen, hoe voeg ik nu een land toe, krijg het maar niet voor elkaar.

 

thnx!

waarom geen antwoord op mijn vraag
david op: 11-04-2015 16:12

Op dezelfde manier als een plaats, zoeken en toevoegen. Maar als je een sjabloon hebt gebruikt dan staat het land waarschijnlijk al op de kaart en hoef je het alleen nog maar "spelonderdeel" te maken om het te gebruiken in de oefening.

Kijk ook even hier: Handleiding kaarten maken