Highscores

Highscores
lydiabruins op: 17-03-2021 18:02

Mijn highscore staat niet bij de Highscores.

Highscores
lydiabruins op: 17-03-2021 18:12

Hij staat er nu wel bij.

Groetjes van,

Lydia

Highscores
lydiabruins op: 17-03-2021 18:32

Ik wil Sint Petersburg en Wisla toevoegen bij mijn kaart maar dan zegt hij: 'de zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd'.

En wat is een Persoonlijke Highscore?

Groetjes van,

Lydia Bruins

Highscores
david op: 18-03-2021 16:17

zoek op st. peters* voor Sint Petersburg en op Wisła voor Wisla

En een persoonlijke highscore is een verbetering van je eigen score op de kaart. Elke keer dat je hoger uitkomt dan de vorige keer haal je een persoonlijke highscore

groetjes,

David


Highscores
lydiabruins op: 02-04-2021 8:04

Ik moet de Sint Petersburg in Rusland hebben maar hij kent hem alleen in de USA. Wista kent hij niet.

Maar het maakt niet meer uit want ik heb de toets van Topo al gehad en ik had er een 9 voor, want ik had in plaats van de Zwarte Zee Oekraïne ingetypt omdat ik had gehoord dat mijn vriendinnetje aan de meester vroeg hoe je Oekraïne schrijft.

Groetjes van,

Lydia


Highscores
david op: 03-04-2021 8:51

Hoi Lydia,

Gefeliciteerd met je 9!

Ik had hierboven uitgelegd hoe je Sint Petersburg en Wisla kan toevoegen, maar dat heb je denk ik niet meer gezien.

groetjes,

David

Highscores
lydiabruins op: 07-04-2021 14:34

Hoi David,

Ik had gelezen dat je nog even een mail moest sturen als je het bericht hebt gelezen, dus dat doe ik dan maar. 

Ik had wel het gezien wat hierboven stond maar dan gaat hij op Sint Petersburg in de USA, maar ik wil hem in Rusland hebben,

Groetjes,

Lydia

Highscores
david op: 07-04-2021 16:24

Oh, wat vreemd inderdaad. Ik zal daar naar kijken.

Bedankt voor je berichtje terug!

Highscores
BingyBongo op: 09-04-2021 17:36

Ik weet niet of dit het zelfde probleem is, maar Wisła is (bij mij) sowieso een lastige. Ik speel een kaart waar Wisła ook op staat en als Ik daar Wisla invoer, dan rekent die het niet goed. Je moet Wisła met een ł invoeren. De ł zit bij mij niet op het toetsenbord en de truc met [ALT]+[nummerieke nummers] werkt bij mij niet.

De enige manier hoe ik die kaart goed kan spelen is door van te voren de ł te kopiëren, zodat ik hem tijdens het spelen van de kaart kan plakken met [CTRL]-[v].

Het vreemde is, bij andere speciale letters heb ik dit probleem niet. Bijvoorbeeld Belgie wordt wel geaccepteerd, terwijl het eigenlijk België met een ë zou moeten zijn.

Highscores
david op: 09-04-2021 18:44

Dit is niet hetzelfde probleem, maar wel goed dat je het even meldt. Hier gaat iets niet goed met de controle. We gaan kijken wat er fout gaat en het proberen op te lossen.

bedankt voor het melden

Highscores
BingyBongo op: 09-04-2021 20:01

Top en wederom bedankt voor de snelle reactie.