highscore wordt niet meer ge-updatet

highscore wordt niet meer ge-updatet
Katl.1 op: 27-01-2024 16:13

Hallo

Ik maakte een drietal kaarten zodat mijn leerlingen kunnen oefenen voor hun testen over de kaarten van België, Europa en de wereld.  Ik heb een leerling die de highscore al een aantal keer gebroken heeft maar hij staat niet in het overzicht.  Het lijkt erop dat de highscores niet meer bijgehouden worden.  Dat is jammer, ze doen allemaal zo hun best.  Ze maken trouwens een account aan om te spelen, dus daaraan ligt het niet. 

Kan iemand me hier mee verder helpen? 

Met dank!

Katl.1

highscore wordt niet meer ge-updatet
david op: 27-01-2024 16:49

Als je me de link naar een van de kaarten stuurt en ook even een accountnaam van iemand die een high score zou moeten zien op die kaart, dan kijk ik er naar.

highscore wordt niet meer ge-updatet
Katl.1 op: 31-01-2024 13:30

Hallo

Het gaat bijvoorbeeld om deze kaart : 170742 

De accountnaam van een leerling is 'MOOTJE'.

Bedankt om eens te kijken,

Katl.1

highscore wordt niet meer ge-updatet
Katl.1 op: 01-02-2024 20:20

Beste

Blijkbaar is zijn gebruikersnaam niet 'MOOTJE' maar wel 'MOOTJEE'.  

Sorry voor de verwarring.

Mvg

Katl.1

highscore wordt niet meer ge-updatet
david op: 02-02-2024 9:35

Beste Katl.1,

Ik zie dat die gebruiker diens e-mail adres niet heeft geverifieerd, in dat geval heb je beperkte functionaliteit en zullen de highscores niet opgeslagen worden.

Als gebruikers zich registreren, dan wordt gevraagd om het opgegeven e-mail adres te bevestigen via een link die naar dat e-mail adres wordt verstuurd.

De gebruiker kan opnieuw de link opvragen door in te loggen en vervolgens naar de volgende url te gaan:  https://www.topomania.net/email/verify

en op Opnieuw Versturen te klikken.

Ik hoop dat jullie zo verder komen en anders help ik graag verder!