Oceanië: datumgrens, Kiribati, Papoea-Nieuw-Guinea
Oceanië: datumgrens, Kiribati, Papoea-Nieuw-GuineaAndriesW op: 23-11-2014 0:12Hallo David, |
Oceanië: datumgrens, Kiribati, Papoea-Nieuw-Guineadavid op: 23-11-2014 0:12Hoi Andries, Helaas zal ik dat probleem met Kiribatie niet kunnen oplossen, het enige wat ik zou kunnen doen is een keer Kiribati in tweeën hakken en beide delen afzonderlijk beschikbaar maken. Dit is inderdaad een beperking bij mijn kaartenweergave. Papoea Nieuw Guinea heb ik verbeterd, je moet wel even de cache van je browser legen en dan de kaart opnieuw ophalen om de wijziging te zien. |
Oceanië: datumgrens, Kiribati, Papoea-Nieuw-GuineaAndriesW op: 23-11-2014 0:12Kiribati is echt een speciaal geval, zo begrijp ik. Het bestaat uit een behoorlijk breed uitwaaierende verzameling eilanden en ligt op het westelijk én oostelijk halfrond (en noordelijk én zuidelijk halfrond!). Daar raakt het programma blijkbaar van in de war: de marker lijkt zich tevergeefs te willen uitstrekken van west tot oost. |
Oceanië: datumgrens, Kiribati, Papoea-Nieuw-Guineadavid op: 23-11-2014 0:12Ik heb Tarawa toegevoegd |