Aangepaste kaart word grijs bij oefenen
Aangepaste kaart word grijs bij oefenenKasperM op: 17-01-2025 18:45Ik heb een kaart van de provincie Zeeland aangepast. Als mijn zoon gaat oefenen word het hele gebied grijs. Als een plaats/gebied/water gevonden is komen er kleuren terug. Het oefent lastig. Heb de kaart al weg gegooid en opnieuw gemaakt, maar dan gebeurd hetzelfde. Wat kan ik daar aan doen? |
Aangepaste kaart word grijs bij oefenendavid op: 17-01-2025 22:24Als je even een link naar de kaart toevoegt dan kan ik ernaar kijken |
Aangepaste kaart word grijs bij oefenenKasperM op: 18-01-2025 8:34Werkt dit zo op deze manier? |
Aangepaste kaart word grijs bij oefenendavid op: 19-01-2025 20:29Oh, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dit is de standaard, dus zo werkt het nou eenmaal bij. De gebieden worden grijs en als je het goed hebt dan komt de oorspronkelijke kleur weer terug. Sorry als dit lastig is om te oefenen, ik hoop dat het toch nog lukt! |
Aangepaste kaart word grijs bij oefenenKasperM op: 20-01-2025 11:11Bedankt voor het kijken en antwoorden. |