Toets, sleep oefening werkt niet
Toets, sleep oefening werkt niettloch op: 24-10-2014 11:22Hoi Ik heb een toets gemaakt, waarbij de oefening was de sleepoefening. Ik kon de stad/het puntje met de naam niet verslepen. De eerste keer was het een toets die bestond uit meerdere onderdelen.
Ook een andere vraag. Stel nu het programa wil dat ik de stad groningen aanwijs, maar ik wijs de provincie groningen aan.
Alvast bedankt Thomas |
Toets, sleep oefening werkt nietdavid op: 24-10-2014 11:22Hoi Thomas, Voor dat sleepprobleem moet je me even de kaart doorgeven waar dit bij is, dan kijk ik er naar. Wat betreft de onderdelen met dezelfde naam, speciaal daarvoor is in de editor de eigenschap "achtervoegsel" beschikbaar. Hiermee kan je bijvoorbeeld de stad Groningen het achtervoegsel "stad" geven. Tijdens de oefening wordt dan tussen haakjes het achtervoegsel getoond. groeten, David |
Toets, sleep oefening werkt niettloch op: 24-10-2014 11:22Dank voor je antwoord. Deze websites betreft de fout: Ik heb (dus) nog een toets gemaakt en daar zie ik het zelfde. Wat ik merk is dat de provincies wel te verslepen zijn, de steden niet.
Groet Thomas |
Toets, sleep oefening werkt nietdavid op: 24-10-2014 11:22Hoi Thomas, Dit ging inderdaad fout, het is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden! groeten, David |