Nieuwe absolute highscore aller tijden

Nieuwe absolute highscore aller tijden
GertBorreman op: 08-08-2013 17:49

En jawel, een nieuwe hoogste score is gevestigd!

Topogroeten

Gert

 

Nieuwe absolute highscore aller tijden
AndriesW op: 08-08-2013 17:49

Gefeliciteerd Gert, knappe prestatie!
De lat ligt weer iets hoger. Je mag zeker een heroveringspoging van mij verwachten.

Nieuwe absolute highscore aller tijden
GertBorreman op: 08-08-2013 17:49

Thanks a lot.

Hebt gij ook de indruk dat de kapitein van het schip lijkt verdwenen?

Het zal maar een vage indruk zijn zeker?

Nu leven we helemaal in onze eigen wereld Andries, ha ha. Ain't it cool?

Groeten

Gert

 

 

Nieuwe absolute highscore aller tijden
GertBorreman op: 08-08-2013 17:49

Nee hoor, bull shit natuurlijk. Lezen over al die plaatsen, ze bezoeken is nog veel boeiender natuurlijk dan dit beperkte spelletje waarin we af en toe onze energie steken.

Nieuwe absolute highscore aller tijden
AndriesW op: 08-08-2013 17:49

Een kapitein verdient ook wel eens vakantie. Wel benieuwd waar hij uithangt.

Ik ben de afgelopen weken weinig toegekomen aan TopoMania en daarom blijven hangen bij de kaart van Syrië.
Vorige maand was ik een weekje naar Engeland/Wales, voor het eerst. Londen bezocht, en o.a. Birmingham, Chester, Liverpool en Sheffield. In Wales vooral van de mooie natuur genoten. En even gekeken in de plaats die in TopoMania niet zou mistaan: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

Je blijft goed scoren op diverse kaarten, Gert. Dat gun ik je wel, doch hoort in mijn beleving mijn naam bovenaan... Daar zal ik de rest van het jaar nog wel wat tijd en energie in steken.

 

Nieuwe absolute highscore aller tijden
GertBorreman op: 08-08-2013 17:49

Wel, Andries, in de totaalscores zal ook niemand dat betwisten lol, maar daarvoor moet ik teveel andere spelletjes spelen en zoveel tijd wil ik er nu ook niet in steken. Tenzij,... ik toch eens besluit ook die uitdaging aan te gaan.

Zelf heb ik deze grote vakantie nog geen grote reizen ondernomen. Dat is nochtans wel mijn gewoonte, maar heb nog niet zo lang geleden een nieuw appartement gekocht en doe het dus voorlopig wat rustiger aan wat reizen betreft.

Ik denk dat ik me volgende week wel een sporthybride fiets aankoop en erop uittrek.

Op dit moment heb ik enkel nog een stadsfiets die half uit elkaar valt. Veel fun valt daar niet aan te beleven.

By the way, hoe was LLanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch?

Een metropool van jewelste zeker? Heb je het plaatselijke streekbier geproefd?:

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch-ale? Heeeeeell lekker hoor!

Nieuwe absolute highscore aller tijden
AndriesW op: 08-08-2013 17:49

Aan het  bier heb ik niet gezeten. Ik ben geheelonthouder. In Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ben ik nauwelijks van het treinstation geweest. De tijd kon beter verderop worden besteed, zoals nabij Llanberis, aan de rand van Snowdonia. Erg mooi daar. Aardige mensen ook, de Welsh.

Wat reizen betreft ben ik op Peru na verder nog niet ver van huis geweest. Nederland, België en een keer Duitsland (Berlijn). Fietsen is een mooie manier om te genieten van de omgeving en het onderweg zijn. Ik wil dat de komende maanden ook weer meer doen (wielrennen) naast het hardlopen. Vorig jaar heb ik overigens de Ronde van Vlaanderen in zijn geheel gefietst.

Zo leren we elkaar een beetje kennen.

Nieuwe absolute highscore aller tijden
AndriesW op: 08-08-2013 17:49

Je bent wel op dreef zeg, Gert!
Heb je een sneltypcursus gevolgd?
Het valt echt niet meer mee om bepaalde topscores te verbeteren.

Nieuwe absolute highscore aller tijden
GertBorreman op: 08-08-2013 17:49

hehe, nee hoor, mentale training. Een mens moet eens op dreef geraken he.

Veel succes

Gert