Opzeggen account

Opzeggen account
groep6anema op: 14-07-2013 10:38

Beste David, Ik wil graag dit account van mij opzeggen. Dus helemaal afmelden dat het niet meer bestaat. Dit omdat ik weg ga bij deze school. Alleen kan ik nergens vinden hoe dat werkt. Waar ik het account kan opzeggen, Kunt u mij helpen? Dank Thomas

Opzeggen account
david op: 14-07-2013 10:38

Hoi Thomas,

Je kan je eigen account annuleren op de wijzig tab van de profielpagina. Helemaal onderin staat de knop "account annuleren". Na bevestiging wordt je account dan geblokkeerd en je kan niet meer inloggen.

groeten,

David

Opzeggen account
groep6anema op: 14-07-2013 10:38

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb het gevonden. Maar... Uw account zal geblokkeerd worden en u zal niet meer kunnen inloggen. Al uw inhoud zal aan uw gebruikersnaam gekoppeld blijven. Deze actie kan niet ongedaan worden gemaakt. Wat betekent de tweede zin? Al uw inhoud zal aan uw gebruikersnaam gekoppeld blijven? Ik verwijder het toch? Het hele account. Dus hoe kan het dan gekoppeld blijven? Dank Groet Thomas

Opzeggen account
david op: 14-07-2013 10:38

Aan je account zitten diverse gegevens gekoppeld die niet zondermeer verwijderd worden, bijvoorbeeld forumberichten, highscores. Gebruikers kunnen hun eigen account blokkeren, maar de gegevens blijven bewaard. Dit is overigens gebruikelijk bij sites met onder andere een forum, als gebruikers hun eigen forum berichten verwijderen dan gaat ook potentieel nuttige informatie voor anderen verloren. Op topomania hebben we ook nog de highscores die we graag willen bewaren.