Zelf toevoegen van plaatsen.

Zelf toevoegen van plaatsen.
marnixahoogendoorn op: 02-07-2013 15:43

Hi,

Ik vroeg me af of er de mogelijkheid is om zelf toponiemen toe te voegen.

 

Groeten,

Marnix Hoogendoorn

Zelf toevoegen van plaatsen.
david op: 02-07-2013 15:43

Jazeker, dat kan. Je kan een bestaande kaart kopieren naar een eigen versie van de kaart en dan kan je toevoegen, wijzigen, verwijderen etc.

Het kopieren van een kaart doe je vanaf de informatiepagina van een kaart, onder acties staat het icoon kopieren. Je hebt hiervoor eerst een eigen pagina nodig.

Meer uitleg staat hier: Kaarten maken en hier: Eigen pagina's

succes,

David

Zelf toevoegen van plaatsen.
marnixahoogendoorn op: 02-07-2013 15:43

Dank voor je reactie. 

Ik weet daar de mogelijkheden van. Ik kan zelf plaatsen toevoegen door ze te zoeken. 

Maar bijvoorbeeld de stad Glasgow kan ik niet toevoegen alleen de bestuurlijke eenheid. Zou ik dan de stad Glasgow kunnen toevoegen op een bepaalde manier. Dus mijn vraag was meer als je ze niet kan vinden. kan ik ze dan wel zelf toevoegen? 

 

Groeten,

Zelf toevoegen van plaatsen.
david op: 02-07-2013 15:43

Oja, sorry, ik dacht dat je helemaal nieuw was met de materie. In elk geval, als een plaats er niet is kan ze ook niet toegevoegd worden. Maar Glasgow moet er natuurlijk wel zijn, dus dat is een foutje dat ik direct opgelost heb. Je moet nu Glasgow als punt kunnen vinden.

Als je nog meer nodig hebt laat het dan maar weten.

groeten,

David

Zelf toevoegen van plaatsen.
marnixahoogendoorn op: 02-07-2013 15:43

Dat is helemaal super!

Moet een compliment geven voor de site, want het heeft echt een toegevoegde waarde en is zeer gebruikersvriendelijk!

 

Groetjes!

 

 

Zelf toevoegen van plaatsen.
david op: 02-07-2013 15:43

Dank je!

Dat van die gebruikersvriendelijkheid is mooi om te horen, daar doen we hard ons best voor.

Zelf toevoegen van plaatsen.
Maaike Groen op: 02-07-2013 15:43

Hallo ik wil graag Southampton toevoegen aan mijn kaart, maar ik kan alleen de bestuurlijke eenheid vinden, niet de plaats zelf. Hoe kan ik hem nu weer toevoegen? Ik had hem eerst per ongeluk verwijdert, maar kan hem nu niet meer vinden.

Groetjes maaike