wijzigen wachtwoord

wijzigen wachtwoord
TychoBergman op: 24-05-2013 10:51

Hallo allemaal. Ik probeer in te loggen in mijn account maar het wachtwoord werkt niet meer. Ik heb nu al drie keer een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dan krijg ik wel een link maar daar staat geen nieuw wachtwoord in. Om mijn wachtwoord te wijzigen heb ik het oude wachtwoord nodig maar dat werkt niet meer. Wat moet ik nu doen?

wijzigen wachtwoord
david op: 24-05-2013 10:51

Je hebt niet je oude wachtwoord nodig om je wachtwoord te wijzigen.

Lees het onderstaande goed en dan moet het lukken:

1. Als je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd, klik je op de link in de mail. Je komt nu op de pagina met een eenmalige login. Klik op de knop login. 

2. Je komt nu op de pagina waar je een nieuw wachtwoord kunt invullen. Bedenkt een nieuw wachtwoord en vul het 1x in bij "Wachtwoord", en nog een keer ter bevestiging bij "Wachtwoord bevestigen". Klik op de knop "Opslaan" onderaan de pagina.

3. Vanaf dat moment ben je ingelogd met je nieuwe wachtwoord en kan je door naar de kaarten. Je kan voortaan met je nieuwe wachtwoord inloggen.

succes,

David

wijzigen wachtwoord
TychoBergman op: 24-05-2013 10:51

Bedankt David voor de snelle reactie. Ik heb het weer geprobeerd maar als ik het nieuwe wachtwoord wil bevestigen onderaan dan blijft hij zeggen dat het verplicht is mijn huidige wachtwoord in te geven

wijzigen wachtwoord
david op: 24-05-2013 10:51

Ik heb je een mailtje gestuurd met een nieuw wachtwoord.

groeten,

David