eigenaardig

eigenaardig
GertBorreman op: 18-04-2013 16:59

Hallo David,

als ik de overzichtskaart van Afrika opnieuw wil spelen krijg ik een blanco stuk kaart zonder meer. Iets aan de hand met deze kaart?

Topogroeten

Gert

 

eigenaardig
david op: 18-04-2013 16:59

Hoi Gert,

Er is gisteren een grote update geweest op de site, ik denk dat deze kaart slachtoffer is geworden van een fout in de update, misschien nog wel meer kaarten, ik zal ze allemaal even doorlopen. Afrika is in elk geval weer gerepareerd.

eigenaardig
GertBorreman op: 18-04-2013 16:59

Hallo David,

Dan zal het volgende misschien ook te maken hebben met die update: als ik sommige kaarten speel, dan is de tijd tss mijn antwoord en de volgende opgave duidelijk groter geworden. Dit zorgt er natuurlijk voor dat ik onvermijdelijk langer over die kaart zal doen? Ik veronderstel dat dit ook niet echt normaal is? bv. kaart caraïben uitgebreid.

Gert

 

 

eigenaardig
david op: 18-04-2013 16:59

Nee, daar zou niks aan gewijzigd moeten zijn, kan het illusie zijn?

eigenaardig
GertBorreman op: 18-04-2013 16:59

Het was zeker geen illusie David, maar ik zal die kaarten vandaag eens opnieuw spelen en melden als het probleem zich nog stelt

Gert

eigenaardig
AndriesW op: 18-04-2013 16:59

De kaart Het Gooi en omstreken is blanco.

eigenaardig
david op: 18-04-2013 16:59

Bedankt voor het melden Andries, ik heb het hersteld.

groeten,

David

eigenaardig
AndriesW op: 18-04-2013 16:59

Het probleem van de iets langere tijd tussen antwoord en volgende opgave, zoals door GertBorreman gerapporteerd, is nog aanwezig. Dat geldt voor de kaart Caribisch gebied (uitgebreid) tijdens de inzoomfase. Hetzelfde gebeurt op de Basiskaart Wereld tijdens de inzoomfase op Caribisch Gebied én de inzoomfase op Midden-Oosten.

Op de Basiskaart Wereld is Singapore niet speelbaar tijdens het aanwijsspel doordat het zo klein is en Maleisië en Indonesië in de weg zitten. Het zou mooi zijn als dit werd opgelost door het net als Vaticaanstad en Nauru met een vierkantje te markeren.

eigenaardig
GertBorreman op: 18-04-2013 16:59

Idd, ik was ook van plan om te melden dat het probleem zich enkel stelt bij de inzoomfase van een aantal kaarten (zoals Andries hierboven heeft gemeld). Andries is echter nog geestdriftiger als ikzelf en heeft het probleem al aange'kaart' (heb je hem? aange... 'kaart' .... woehahahaha. Sorry, moest ff David smiley

Dan is er een bijkomend probleem opgedoken bij de kaart '167 landschappen', waar het schier(eilandlijk) onmogelijk is geworden om het tikspel te spelen.

Zondagse topogroeten

Gert

eigenaardig
GertBorreman op: 18-04-2013 16:59

Dat probleem is intussen opgelost, bleek zich enkel te stellen als ik de kaart vergrootte om ze te spelen.

Gert