werkblad functioneert niet

werkblad functioneert niet
XSchobben op: 09-01-2013 13:08

Hallo allemaal,

 

Hoe kan ik een aangepast werkblad terugvinden onder mijn account. De link die ik heb aangemaakt wordt niet herkend als ik hem als url invoeg.

 

Help!

werkblad functioneert niet
david op: 09-01-2013 13:08

Hoi,

De link die je terugkrijgt van het programma moet je als html op een pagina invoegen, je moet de desbetreffende pagina dus kunnen bewerken.

Als je alleen de url wilt gebruiken dan moet je alleen het stukje tekst vanaf "http://www.topomania.net ..." tot en met het nummer gebruiken.

Hoop dat het duidelijk is.

groeten,

David

werkblad functioneert niet
XSchobben op: 09-01-2013 13:08

Hallo,

 

Ik heb inmiddels de voorwaarden gelezen en ik ben een echte newbie. Jouw uitleg is duidelijk. Ik kan alleen mijn werkblad niet terugvinden op de site. Als ik het zoekwoord in de zoekmachine intoets vind ik hem uiteindelijk wel. Ik kan hem daarna ook weer bewerken maar krijg van de vernieuwde versie geen link meer. Ik kan slechts een werkblad maken en dit opslaan.

 

Groet,

 

Xavier

werkblad functioneert niet
david op: 09-01-2013 13:08

Beste Xavier,

Je kan per kaart 3 eigen niveaus bewaren. Elk niveau kan je een eigen naam geven. De standaard naam is "Eigen Instelling", maar die naam kan je wijzigen. Je eigen niveaus worden getoond op de informatiepagina van de oorspronkelijke kaart, onder het kopje niveaus. Je kan hiermee direct een opgeslagen niveau openen om mee te oefenen.

Verder kan je ook voor elk niveau een link genereren om op je eigen site of blog te publiceren. Deze link geeft je direct toegang tot een specifiek niveau. Dit is met name bedoeld voor scholen die hun leerlingen direct naar een bepaalde kaart willen sturen.

Het staat nog wat uitgebreider beschreven hier: Eigen Niveaus

Laat maar weten of het nu duidelijker is.

groeten,

David