Werkblad - nrs verschillend per type: II, III, IV dubbel gebruikt

Werkblad - nrs verschillend per type: II, III, IV dubbel gebruikt
menno@mailinator.com op: 30-06-2012 21:14

Als je bij de CITO 100 Europa een werkblad maakt met alle namen en de nummering verschillend per type, dan komen II, III en IV dubbel voor. Dat is moeilijk invullen op het antwoordenblad, want welke II moet je dan op welke regel invullen?

Bij de decimale nummering gaat het wel goed.

groet, Menno

Werkblad - nrs verschillend per type: II, III, IV dubbel gebruikt
david op: 30-06-2012 21:14

Hoi Menno,

Bedankt voor het melden. Dit gaat inderdaad fout. Omdat er meer dan 26 landen op de kaart staan wordt de letter I herhaald en krijg je II, die is inderdaad niet te onderscheiden van het Romeinse cijfer 2. Behalve dat worden er ook romeinse cijfers dubbel getoond. Ik moet even kijken hoe ik dat ga oplossen. Je hoort het hier als het opgelost is.

groeten,

David

Werkblad - nrs verschillend per type: II, III, IV dubbel gebruikt
menno@mailinator.com op: 30-06-2012 21:14

Beste David,

Ik zie dat je al een oplossing hebt met AA, BB etc, lijkt me prima!

Is het ook mogelijk om op het antwoordenblad de regels per type te ordenen, dus de invulregels voor landen (A, B, C) apart van de invulregels voor wateren (a, b, c) etc.? Dan is de nummering op het antwoordenblad netjes geordend ipv kris-kras door elkaar...

Werkblad - nrs verschillend per type: II, III, IV dubbel gebruikt
david op: 30-06-2012 21:14

Hoi Menno,

Dit is nu opgelost. Er komen geen dubbele nummers meer voor op het antwoordenblad. Het is nu ook mogelijk het antwoorden blad gegroepeerd op nummering groep of door elkaar af te drukken.

groeten,

David