high scores

high scores
riaatje op: 17-05-2012 0:44

Hi David,

 

Dit is echt een fantastische site.

Alleen worden mijn high scores heel vaak niet bijgeteld bij mijn totalen per gebruiker. Ook die van alle tijden niet. En dat is vrrrrrreeeeeeselijk frustrerend.....

high scores
david op: 17-05-2012 0:44

Hoi riaatje,

Geweldig dat je de site zo leuk vindt! Je staat tweede op de lijst met totalen per gebruiker.

De totalen per gebruiker geeft de som van alle hoogste scores per kaart en per speltype. Als er dus 100 kaarten zijn en 5 verschillende speltypes kan je maximaal 500 scores behalen. Het gaat hierbij steeds om je hoogste score. Als je dus een week of dag highscore haalt is wordt die niet meegeteld in deze lijst omdat die score lager is dan je hoogste score op de kaart.

Je zou dit kunnen controleren door bij je persoonlijke scores te kijken, dat zouden er momenteel 187 moeten zijn.

Als je nog een keer merkt dat je score niet meegeteld wordt wil je me dan de score, het speltype en de kaart doorgeven, dan kan ik er even naar kijken.

Succes!

David

high scores
riaatje op: 17-05-2012 0:44

Ik hoop dat ik het nu niet weer mis heb....

Maar ik haalde bv net een score van 48342 met het sleepspel voor "De Hoorn van Afrika". Dat wordt vermeld bij de scores van die kaart (ik sta nu bovenaan), maar ik blijf altijd op 187 staan bij "totalen per gebruiker".

Dat wil niet zeggen dat het minder leuk spelen is, hoor, het blijft een fantastisch iets wat je in mekaar gestoken hebt. Alleen heb ik vreselijk spijt dat ik nooit fatsoenlijk heb leren tikken:  met twee vingertjes haal ik het nooit tegen die andere fantasten......

high scores
david op: 17-05-2012 0:44

Ja, dat is wel vreemd, ik duik er in en als ik meer weet lees je het hier.