kaarten middelbare school

kaarten middelbare school
drol op: 01-04-2012 11:09

Na de basisschool gaan wij door met aardrijkskunde topo op de middelbare school. Wij werken nu met de methode buiteNLand. Achter in het werkboek daarvan staan ook allerlei kaarten. Het zou super zijn wanneer die ook op Topomania komen. Vooral, omdat het wereldkaarten zijn met een beetje van alles. Zoals steden, gebergten en gebieden. Als ik dat per werelddeel moet gaan aanpassen en veel weghalen op mijn eigengemaakte kaarten ben ik wel een dagje bezig! En het overhoren is daarna dan ook teveel in aparte kleine kaartjes. Terwijl het op Topomania zo lekker leert, en je meteen de spelling goed oefent. Zijn er eigenlijk meer middelbare scholieren die op deze site oefenen? En waarvoor die kaarten gemaakt zouden worden?

kaarten middelbare school
drol op: 01-04-2012 11:09

P.S. Ik stuur dit vandaag, maar het is géén 1 april grap! Ik zit gewoon in het weekend te leren voor een SO.

kaarten middelbare school
david op: 01-04-2012 11:09

Hallo drol,

Als je de kaarten kan sturen dan kan ik kijken wat we kunnen doen. Je zou misschien scans of goeie foto's kunnen maken. Je kan de scans sturen naar: feedback[at-teken]topomania.net.

groeten,

David

 

kaarten middelbare school
drol op: 01-04-2012 11:09

Ik ga het proberen, maar mijn vader moet kijken hoe je dat kunt scannen.

Goed dat jullie het willen proberen.

groeten,

Drol

kaarten middelbare school
david op: 01-04-2012 11:09

Misschien is het makkelijker om een paar foto's te maken en die te sturen. Zie maar of het lukt.

groeten,

David