Keyser onttroond?

Keyser onttroond?
FrankStevens op: 18-02-2012 19:32

AD, - Amsterdam 18-02-2012

'Wordt de Keyser binnenkort onttroond?' is de prangende vraag die de topomania(kken) de laatste weken bezighoudt. Er is momenteel veel beweging onder de onbetwiste nummer 1. GertBorreman en FrankStevens hebben de aanval geopend en het gat is aanzienlijk kleiner geworden.

In een exclusieve reactie aan het AD gaf Borreman te kennen:'Ik zal niet rusten voordat dat Keyser zijn troon opgeeft.' Op de vraag wat hij denkt dat daarvoor nodig is antwoordde hij gevat; 'Mijn reflexsysteem moet zo geconditioneerd zijn dat ik het antwoord al in heb getypt voordat mijn hersenen de betreffende plaats herkennen.' Stevens ziet hij niet als concurrent. 'Ik heb een beter PR en loop dus steeds een stapje voor.'

Ook Stevens liet in een reactie weten dat hij denkt dat de postie van Soze de laatste weken aan het wankelen is gebracht. 'Het zou natuurlijk helpen als de highscore van Soze op dezelfde mysterieuze manier verdwijnt als die van Borreman deze week, maar liever doe ik het op eigen kracht. Ook Stevens werd de prangende vraag gesteld. 'Ach, het is essentieel om, zoals een van mijn leerlingen al zei, een 'no-lifer' te zijn en zodoende je kostbare vrije tijd te steken in het verbeteren van een topo score. Aldus Stevens met een lichte vorm van zelfspot.

Keyser onttroond?
david op: 18-02-2012 19:32

Ha ha ha!! Geweldig!

Ik ben benieuwd hoe de strijd zich gaat ontwikkelen.

Succes!

Keyser onttroond?
GertBorreman op: 18-02-2012 19:32

en nu de meest intelligente vraag: is Keyser Söze daadwerkelijk die mysterieuse topovirtuoos die alle andere mededingers de loef afsteekt of moet men er in eerste instantie niet met enige nuchterheid  vanuit gaan dat Gert Borreman zelf wel eens Keyser Söze zou kunnen zijn en daarmee de onbetwistbare en  absolute topo-topoer? Heeft Gert Borreman op slinkse manier zijn belagers een rad voor de ogen gedraaid om aldus bij zijn  would-bemededingers op perverse manier de competitie aan te zwengelen? of... komt alsnog Keyser Söze zelf op de proppen om een andere waarheid aan het licht te brengen?

Gert Borreman alias .... ?

 

Keyser onttroond?
Keyser Soze op: 18-02-2012 19:32

De heer Borreman probeert nu zijn eigen hachie te redden door in een laatste wanhopige poging tot lijfsbehoud zichzelf ineens tot Keyser te tronen. Ik verzeker u allen echter dat hij dit niet is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen...

Keyser onttroond?
GertBorreman op: 18-02-2012 19:32

En daarmee hebben we ons doel bereikt: het demystificeren van keyser söze als zijnde zowaar een mens, ja, hij is een mens,  geen mysterieus wezen uit de ruimte maar wel degelijk een mens. We hebben de ksmileyeyser uit zijn kot gelokt en de ksmileyeyser zal onttroond worden, wanneer, dat weten we nog niet, maar dat hij zal vallen is wel zeker.

Een laatste wanhopige poging.... you wish keizertje veel_te_zelfzekersmiley.

Keyser onttroond?
david op: 18-02-2012 19:32

Toch jammer, ik dacht even dat topomania ook op andere plekken in het heelal werd gespeeld. Misschien dat een kaart van ons sterrenstelsel wel de aandacht trekt van mysterieuse wezens uit de ruimte.

Keyser onttroond?
GertBorreman op: 18-02-2012 19:32

Ik vind het een suuuuuuuuuuuuperidee!! Doen!!!

Indien je dit plan ten uitvoer brengt, zou ik het wel alleen maar eerlijk vinden als je de highscores relateert aan type vreemd wezen. Het is maar een suggestie.

 

 

Keyser onttroond?
FrankStevens op: 18-02-2012 19:32

@GertBorreman

Van harte gefeliciteerd met het onttronen van de Keyser!!

Ben benieuwd of 'Armada Soze' het hier bij laat....

Keyser onttroond?
ThijsDC op: 18-02-2012 19:32

Jawel beste topomaniakken, 

Het lijkt erop dat keyser soze onttroont is door niemand minder dan sportingfan. Hij heeft de belangerijkste scores verpulverd en laat de competitite ver acher zich. Benieuwd hoe keyser hierop zal reageren. Ik zal alleszins zelf ook de aanval openen op de highscores en trachten de eerste plaats naar me toe te trekken. 

Keyser onttroond?
Keyser Soze op: 18-02-2012 19:32

Het is mij ten gehore gekomen dat er geruchten zijn, dat ik zou worden verpulverd door een fan. Het enige gepaste antwoord daarop is dat de Keyser nooit ongestraft verpulverd wordt.

Keyser onttroond?
Sportingfan op: 18-02-2012 19:32

Fan, fan, niets daarvan. Ik heb bloed geroken en ik stop niet vooraleer dat ook daadwerkelijk gevloeid is devil

Keyser onttroond?
Sportingfan op: 18-02-2012 19:32

De nodige smileys moet er u zelf maar bijdenken, want blijkbaar lukt dat niet om die erin te voegen :P