Missende plaatsen/wateren in Nederland

Missende plaatsen/wateren in Nederland
eutt op: 06-02-2012 10:14

Goedendag,

Ik ben heel enthousiast over deze site, vooral nu ik op het forum lees dat er plaatsen kunnen worden toegevoegd. Ik mis de volgende:

Zeeland: Domburg/Cadzand/Zierikzee/Haamstede

Groningen: Nieuweschans

Gelderland: Amsterdam-Rijnkanaal/Nederrijn

 

 

Missende plaatsen/wateren in Nederland
david op: 06-02-2012 10:14

Hoi,

Ik zal er aan het eind van de week even naar kijken. Eerst even een nieuwe kaart afmaken.

groeten,

David

Missende plaatsen/wateren in Nederland
david op: 06-02-2012 10:14

Hallo eutt,

De kaarten zijn aangepast. Alle plaatsen en wateren zijn toegevoegd.

Succes,

David

Missende plaatsen/wateren in Nederland
olivierschouten op: 06-02-2012 10:14

Beste David,

 

Wij zijn heel erg blij met Topomania! Dankzij deze site hebben is topo leren nu leuk en vliegen de tienen om onze oren!

Een vraagje: soms missen er steden/wateren. Ik zag dat je die op verzoek ook bijvoegt? In Utrecht missen Breukelen en de Vinkeveense Plassen en Maarssen ligt geografisch enigszins uit de richting..

Is er evt een mogelijkheid om zelf plaatsen toe te voegen?

 

Met vriendelijke groet

Jose

 

Missende plaatsen/wateren in Nederland
david op: 06-02-2012 10:14

Hallo Jose,

Het is nog niet mogelijk om zelf plaatsen toe te voegen, daar wordt wel nog aan gewerkt. Ik zal ondertussen Utrecht voor je aanpassen. Je leest het hier als het klaar is.

groeten,

David

 

edit:

Maarssen is nu wel goed, bedankt voor het melden!
Breukelen en de Vinkeveense Plassen zijn toegevoegd.

Missende plaatsen/wateren in Nederland
olivierschouten op: 06-02-2012 10:14

Dag David,

 

Fantastisch !!  Supersnelle service!!

Ik raad iedereen aan topo op deze manier te doen!!
 

grtz

Jose

 

Missende plaatsen/wateren in Nederland
eutt op: 06-02-2012 10:14

Super bedankt David,

Wanneer ga je meer reclame maken want je site is fantastisch! Eindelijk een site waar je alle topo voor jezelf geschikt kan maken en dan ook nog eens zo'n snelle service.

Mijn zoon kwam gisteren met Friesland thuis. We missen nog de Noordzee daar en de waddeneilanden als gebied maar echt missen doen we deze niet.

Ik zal op school gaan vragen welke methode ze gebruiken en de overige provincieën vast vooruit vragen zodat je de tijd hebt om het aan te passen. Je kan dan ook hier neerzetten dat het geschikt is voor methode X.

gr eutt

 

 

Missende plaatsen/wateren in Nederland
david op: 06-02-2012 10:14

Hoi eutt,

Ik heb de Noordzee en de waddeneilanden (niveau 3) toegevoegd aan Friesland. Het zou inderdaad fijn zijn als je me kan voorzien van de kaartjes bij jullie op school, alvast bedankt!

groeten,

David

Missende plaatsen/wateren in Nederland
Kaline op: 06-02-2012 10:14

Wij zijn ook erg blij met Topomania. Zo leer je echt de lokatie van een plaats en niet een nummertje (wat natuurlijk mis gaat als de nummer omgegooid worden bij de overhoring).

In Noord-Holland mis ik nog wel een aantal plaatsen/gebieden:

- Castricum

- Heemskerk

- Heemstede

- West-Friesland

- Haarlemmermeer

- Gooi

PS Als je plaatsen toevoegd, wil je deze dan niet direct toevoegen aan de eigen niveaus? Mijn zoon was erg in de war toen er vlak voor zijn overhoring opeens plaatsen tussen stonden die hij niet kende.

Missende plaatsen/wateren in Nederland
david op: 06-02-2012 10:14

Hallo Kaline,

De plaatsen zal ik gaan toevoegen. Wat betreft het eigen niveau: ik voeg niet bewust plaatsen toe aan eigen niveaus, het is dat het eigen niveau een definitie is van wat je niet wilt gebruiken op de kaart. Daardoor komen plaatsen die op de algemene kaart toegevoegd worden automatisch ook terug in het eigen niveau. Voorlopig zal je daarom je in je eigen niveau die plaatsen alsnog moeten uitvinken.

Ik snap dat het verwarrend was voor je zoon, sorry! Het eigen niveau zoals ik het nu gemaakt heb is een tussenstap voor een wat uitgebreidere vorm. Maar daar wordt nog aan gewerkt.

edit:

De plaatsen en gebieden zijn toegevoegd.